۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۲۶۲۳۸
در چهارمحال و بختیاری

ثبت‌نام ۷۶ داوطلب حضور در مجلس شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از نام‌نویسی ۷۶ نفر داوطلب شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: در روزهای گذشته ۵۷ نفر برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.
ثبت‌نام ۷۶ داوطلب حضور در مجلس شورای اسلامی
خدابخش مرادی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز از نام‌نویسی ۷۶ نفر داوطلب شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: در روزهای گذشته ۵۷ نفر برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.

مرادی تاکید کرد: در پایان پنجمین روز ثبت‌نام از کاندیداها با اعلام آمادگی ۱۹ نفر این تعدا به ۷۶ نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از این تعداد ۱۹ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن، ۱۴ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، ۲۰ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان لردگان و ۲۳ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نام‌نویسی کرده‌اند.

مرادی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبا تا چهارم دی‌ماه در صورت می‌گبرد افزود: داوطلبان با حضور در فرمانداری‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و اردل یا مراجعه به ستاد انتخابات کشور می‌توانند نام‌نویسی کنند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در انتها با اشاره به اینکه از چهارمحال و بختیاری چهار نفر به عنوان نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند خاطرنشان کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفند سال ۹۴ و به صورت هماهنگ در سراسری در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۴:۰۸

4 Feb 2020